Pingstkyrkan i Vänersborg

IMG_3858

Besökte är väl inte riktigt rätt ord, för jag känner mig hemma i olika kyrkor här i Vänersborg. Men i stället för att gå till min bönegrupp i kväll, så gjorde jag ett besök i Pingstkyrkan. De har något de kallar Helige-Ande-kväll en gång i månaden. Och det var det verkligen… Det är inte så lätt att sätta ord på det man upplever en sådan kväll, mer än att man känner Guds beröring. Jag viste innan jag gick dit att det skulle vara någonting för mig. Lovsång och bön… Yes! Om du är nyfiken på det här, så är dessa kvällar öppna för alla som vill komma. Om du vill se deras hemsida så klickar du här.

P.s. för att se deras program så laddar du ner det från hemsidan D.s.

Kommentera

