Tidlösa Tösa

image2

Idag skulle jag vilja rekomendera en blogg som jag följer.  Den heter ”Tidlösa Tösa” Nästan varje dag kollar jag på Underbara Clara och denna blogg. Jag vet inte riktigt hur det började, men det fanns många beröringspunkter med hennes och min blogg. Bl.a. ser vi oss båda som nya i blogg-världen. Vi är båda lärare och jag tycker att hon har lyckats fånga vardagen på ett riktigt fint sätt och hon tar väldigt fina foton. Jag går ofta till nya bloggar, men de blir inga som jag följer något längre… som dessa två. Är dock öppen för förslag, om du vet om en blogg som du gillar. Så småningom tror jag att jag kommer att följa fler. Om du vill titta in i Tidlösa Tösa så klickar du här.

Kommentera

