Färdiglekt för ett tag…

Jag ska snart lämna det här spåret (med mitt nya ritprogram) Men innan jag gör det ska jag visa ett försök att bygga något annat än ett hus. Vad passar bättre än en blå krokodil? Nästa gång jag visar något från ritprogrammet så hoppas jag att jag har kommit lite längre i programmet och kan visa lite mer seriösa bilder…. Det är roligt att leka med ett program för då lär man sig nya saker. Men för bloggen räcker det nu för ett tag… Så här kommer ”Den blå krokodilen” i digital skepnad.

blå krokodil

Kommentera

