Fina Vänersborg

IMG_3134

Den här fina soluppgången mötte mig när jag vaknade i morse. Man blir så tacksam för blå himmel och rosafärgade solstrålar, eftersom november har varit så mulen.

IMG_3131

I går var det första advent och en fin sammankomst i Missionskyrkan i Vänersborg. På lördag är det julmarknad där. Jag har inte med något där, men det har ju andra och jag ska dit och titta, tänkte jag. Själv så skissar jag lite på en illustration som ska vara på Salemkyrkans programblad inför julen. Första skissen blev så här. Men som sagt, så är det bara en första skiss…

IMG_3108

Kommentera

