Hemmalördag och en almanacka.

Vilken seg dag! Dessutom var det avslutning i går på något som har varit väldigt inspirerande den här hösten… Fördelen med sega dagar är i och för sig att det blir gjort mycket inne av vardagsgrejer vilket kan vara lite små mysigt ändå.

IMG_3273

Nu har den efterlängtade almanackan kommit också vilket lyser upp i höstmörkret, för min del.

IMG_3262

Jag är glad att jag hade tretton bilder som fungerade för denna kalender.

IMG_3257

Jag visar några av bilderna, så länge.

IMG_3233

Vistaprint heter företaget som har tryckt den. Om du vill se deras hemsida så klickar du här.  Jag har gjort den här kalendern för nära och kära till julen, men skulle du vilja ha ett exemplar av kalendern så går det bra. Ta kontakt så kan vi prata om antal, frakt och så vidare 🙂

Kommentera

