Julbilds pyssel

Har arbetat med några julbilder… som inte riktigt blev som det var tänkt.

gulrodill

Jag vet inte varför de blev så affisch-iga…

d

Denna ännu mer  affisch.

battre

Den här är jag mer nöjd med, så här ska en julbild se ut…

varmeljusill

Men denna blev inte alls som jag ville. Ja, ja, det är ju inte hela världen. Det var mysigt att sitta med det här arbetet och det blev ju en av bilderna som blev publicerad, så det är bra ändå. Men det är svårt med årstidsbestämda bilder tycker jag, allt har redan gjorts känns det som. Den sista bilden blev ju heller inte alls som jag ville men lite söt är den ändå med sitt övertydliga budskap 🙂

Julillmerfarg

 

 

Kommentera

