Tillbakablick

Jag trodde att det skulle vara jobbigt eller sorgligt att gå igenom alla papper med lektionsförslag. Men så blev det inte. Nu har jag fått tid att få ordning och framför allt formulera uppgifterna i ord. Och det känns faktiskt som om man har ordning bland papperna för första gången på länge. När tänkte man att man skulle ha tid med ett sådant här arbete MEDANS man arbetade som lärare? Det saknades aldrig uppgifter… men att verkligen skriva ner det man gjorde och varför det hann jag aldrig med. Vi gjorde så mycket annat än just det.

IMG_3947

Här är ett exempel på hur vi övade på rumslighet genom att måla den egna handen.

IMG_3951

Här ett exempel på en uppgift som äntligen blev nedskriven. Den handlar om logotyper. Någon som kan gissa vilken logotyp jag har använt för mitt eget namn?

IMG_3948

Vilken logotype har Linnéa använt tro?

 

Kommentera

