Alsin Design

welldone

Den här frilagda elevbilden kanske inte ser så mycket ut för världen, men jag tänker berätta en historia… Före Jullovet så var jag på ett studiebesök i Innuvatum och träffade Erika Alsin, som driver designkontoret Alsin Design. Jag och Camilla (från Omstart)  hade en otroligt inspirerande dag där och båda tyckte att Erica var riktigt välkomnande och uppmärksam på vad vi ville få ut av dagen. Jag hade  sagt i en bimening att min InDesign krånglade och efter några instruktioner på plats och lite e-mail-korrespondans så kom jag snabbt i gång med det jag senare har gjort i InDesign, d.v.s. januari och februari (utan att gå in mer på det) Man blir bara så glad för ett sådant öppet bemötande… Camilla och jag gick och lunchade och tyckte att vi hade blivit väldigt väl omhändertagna. Nu, för några dagar sedan frågade jag henne om hon kunde hjälpa mig på traven igen, för jag klarade inte att frilägga bilder, vilket jag snart kommer att behöva. Då skickar hon instruktioner och ber om ursäkt för att hon var sen med svaret! Hon var inte alls se med svaret. Och vet du vad? En timme senare så har jag förstått hur jag ska göra… Bildvalet är inte så optimalt och ja, den är lite luggsliten i kanterna, men detta… mina damer och herrar är min första frilagda bild till ett framtida projekt. Mycket nöjd! Om du vill ha hjälp med marknadsföring av olika slag och söker en idérik problemlösare så vill jag varmt rekommendera Erika Alsin.

Du finner henne på http://www.alsindesign.se

Kommentera

