Lite konstig bild…

KoX3n

Jag håller på med ett projekt som kommer att hamna på bloggen längre fram…  Men jag tänkte ändå lägga ut några  bilder som liksom tillhör projektet alltefter som. Det är ett roligt projekt som inte bara består av bilder, men som behöver illustreras lite då och då. Ja, lite hemlighetsfullt kanske (?) men så är det just nu. Den här bilden är gjord med både akvarell och mjuk penna. När jag skriver i bloggen låter det alltid som om jag är så aktiv, så är det ju inte alls. Jag har en besvärlig förkylning och tar det väldigt lugnt, men en och annan bild blir det ändå. Det fina är att man kan sitta med tre stora kuddar bakom ryggen och med varmt citron the på nattuksbordet och slöteckna lite.

Kommentera

