Vårkänslor

2015-04-30 07.02.21

Det är konstigt hur det blir ibland… under en tid målade jag väldigt mycket och skapade nya bilder till bloggen nästan varje dag. Nu har jag haft en jättebesvärlig influensa som slutade med att jag antagligen har brutit några revben så så mycket måleri har det inte blivit. Och under den här sjukdomsperioden så är jag hela tiden efter med disk å städ vilket bara inte går att göra med brutna revben. Promenera korta sträckor går bra, så jag fick med mig hem denna vårbukett från torget i går, för att göra det lite fint hemma och slippa tänka på dammråttorna i hörnen… De här fina blommorna hjälper till lite att hitta den rätta vårkänslan ❤

2015-04-30 07.01.32

Det räckte till två fina vårbuketter… En annan sak jag har gjort ibland under sjukdomstiden är att skriva lite längre och kortare historier men det passar inte lika bra att visa som mina bilder, så det är lite torka just nu vad det gäller bloggen.

2015-04-30 09.42.59

Den här hänger i mitt kök över diskstället… Gillar den 🙂

Kommentera

