2015-05-02 06.47.46

Det känns lite konstigt när jag inte har massa bilder att lägga upp (för jag håller på med skrivgrejer nu) då vet jag knappt vad jag kan lägga upp… men det får bli lite från min lilla värld och vardag… i väntan på nästa stora projekt. Här en liten sötnos, han är en av två måsar jag matar… men en granne satte stopp för detta just i dag. Så jag solade på balkongen och fick sällskap av en av måsarna… Nu får det bli en period i den här bloggen då jag utforskar olika redskap som hur jag skapar olika teman och bokmärken, det är svårt men kanske jag kan utgrunda detta…

Kommentera

