Jag ser ingen annan råd…

… än att börja blogga om mitt skrivande. Jag producerar inte många bilder just nu, men sorterar och sammanställer dem till framtida projekt. Däremot har jag gått en skrivarkurs i två terminer där vi lär oss olika saker och tränar på att skriva kortare och längre texter. Sedan jag sitter mer vid skrivbordet än vid ritbordet, så har den här bloggen stannat av. Jag tror att jag kommer tillbaks till mina bilder senare, men tar och vrider över temat här lite mot ord och texter… och samtidigt blir det teknik och sånt eftersom jag skriver i Word för första gången på hemmaplan. Wordsnack kommer jag inte ifrån. Du som skrivit i detta program sedan du började i första klass ”have mercy on me” jag kommer in i skrivandet från ett annat håll…

Kommentera

