Back to basic.

Nu för tiden blir det mycket tid vid datorn och idag gjorde jag revolt. Fram med analoga pennor, papper , sudd, tush å färgpennor. Bara för att!

2015-09-02 11.11.58

När jag ser på fotot så ser jag alla fel och brister (man är alltid ringrostig efter en tid utan träning) men lägger den ändå här för jag är så nöjd med själva saken i sig själv, att jag kom igång med ”riktig” bildproduktion. Det är så klart olika för olika människor, men för mig är det viktigt att teckna då och då…

2015-09-02 11.12.18-1

Använde en utskrift av ett foto som blev konstig i färgen Jag har visst bara Magnenta kvar i skrivaren, blå och gul har tagit slut. Bestämde mig för att ”teckna” av bilden med dessa konstiga färger

 

Kommentera

