Grattis!

Jag blev grattad på bloggens tvåårsdag av wordpress i dag, är det verkligen så länge jag har haft den? Och jag tänkte, att det är trist att jag har låtit den vila lite den sista tiden. Jag känner att det är dags att komma tillbaks.

Under det sista året har jag arbetat med en bok i ämnet Bild, som ett direkt resultat av bloggen. Jag har inte orkat arbeta så mycket med boken men, någon eller några sidor i stort sett varje dag har det blivit.

För mig är det lättare att lägga ut mina bilder och prata om dem, men hur pratar man om boksidor?  Ja, vi får se hur det går.

IMG_5907

IMG_5906

Ja, kära hjärtanes, de här två bilderna ska jag spara för att ha kvar minnet av då jag skulle försöka dokumentera det här. Kikar på andra bloggare som verkar ha haft en stylist hemma och minst två fotografer som fotar personen från olika håll. Ett halvhögt piano och min Cannons självutlösare ”gjorde” de här bilderna.

Kommentera

