Sitter å grejjar med bilderna…

ju

Får ju promota lite för boken när jag ändå sittet och grejar med bilderna.

IMG_5920

I början tog jag bara in bilderna för att se hur det blev och därför har jag behövt ta bättre foton när jag inte var nöjd.

IMG_5931

Det är från lite olika kapitel.

IMG_5929

Det är ju ändå ett tag innan den är färdig för tryck, men funderar ändå på en ny underrubrik till bloggen. Någonting som har att göra med både boken och bilder…

IMG_5922

Sedan funderar jag mycket på Namnet på boken, även om den redan har ett arbetsnamn.

IMG_5928

 

Kommentera

