Den vanliga rundan

IMG_5947

I början när jag hade fått promenader på recept så var jag duktig på att hitta olika ställen varje gång, men nu för tiden är det vanligt att det blir den vanliga rundan.

IMG_5940

Vad värre är är att jag blir hemmablind. Jag längtar inte heller ut direkt. Snarare går jag ock längtar hem när jag är ute…

IMG_5981

Det duger inte, det här! Jag bor vid en så fin park. I dag tog jag med mig kameran ut för att upptäcka Skräcklan på nytt, den är ju egentligen jättefin.

IMG_5999

Frida, vår fina Frida. Ja, det blev faktiskt en skön promenad till slut.

IMG_6002

4 thoughts on “Den vanliga rundan

  1. Så fine bilder! Ja det er virkelig kjemepfint der på Skrecklandet, men skjønner hva du mener med å bli hjemmeblind. Jeg har også en slik vanlig bønnerunde jeg går her i nabolaget med utsikt mot fjellene. Det er kjempefint her også, selv om det er fjell som er det store og ikke sjøen slik som ved Skrecklandet. Så skal oppdage nærmiljøet på nytt med kameraet jeg også en dag! Ha en velsignet dag!

    • Tack så mycket Anne för din kommentar. Bönerna och utsikt mot fjällen låter ju också helt underbart… ja, ta med dig kameran där 🙂 Om du sänder mig några bilder så publicerar jag dem gärna här. (jag är inte så teknisk av mig men antar att du inte kan lägga dem direkt på min blogg) Jag såg den fina bilden med kvinnan som blev helad, fantastiskt. Tycker att du gör ett fantastiskt jobb i Thailand/Burma. Det vore mkt intressant om du startade en blogg! Stor klem and Bee blessed!

      • Takk for oppmuntrende ord Sofia! For meg så er det å legge ut bilder og kommentere ting på Facebook nok. Føler på nåværende tidspkt at jeg ikke har behov for å starte å skrive noen blogg. Tror heller ikke så mange er interessert i å lese detaljer om mitt arbeid. Til og med min nyhetsmail blir bare lest av ca 50-60 % av de jeg sender det til (MailChimp registrerer antall folk som åpner mailene så jeg vet hvem som åpner og hvem som ikke åpner dem). For folk har nok med seg og sitt, bare noen få er veldig interessert i detaljer om andres arbeid. Men kan bli litt flinkere til å legge ut bilder fra arbeidet mitt på Facebook:-)

  2. O.k. du har nog rätt där, det kan vara lite olika. Själv tycker jag att jag håller på att lära mig bloggande, och tycker att det är kul. Nu önskar jag dig bara massa massa Guds välsignelse fortsatt i ditt arbete… Jag tar och kontaktar dig på FB nästa gång 🙂 Men tack för kommentarer, det är ALLTID kul! Stay blessed ❤

Kommentera

