Städning

IMG_6306

Liten paus från datorn…

IMG_6303

Och lunch på broccoli, kyckling bitar å pasta… Det finns något som jag verkligen inte tycker om att göra, och det är att städa i datorns fotografier. Det tar flera dagar att välja ut vad man ska spara och inte och jag skjuter det framför mig hela tiden. Ta bilder är ljuvligt men att sortera och städa, fy! Jag passerade 12.000 bilder nyligen så nu måste det bli av. Men mellan alla halvdåliga så hittar man en och annan pärla. Det är inte så god kvalité på dessa, men de är pärlor ändå. Två bilder från familjen sommarlov i Ca’p d’ail på franska sydkusten.

IMG_6795

Jag har lovat mamma att inte lägga ut något naket från familjen, men då är det helt andra bilder vi talar om… (pappa var ju trots allt fotograf) Det här är ju bara baddräkts bilder och visst är vi fina? Här går vi en stig som tar oss upp från stranden med 100 meters stigning och underbara dofter från vilda franska kryddor. Idyll!

IMG_6800

Blir alldeles varm när jag ser dessa bilder… Här är jag och mamma på ett upphöjt promenadstråk genom den lilla staden.

Kommentera

