”Vän med akademibokhandeln”

IMG_6476

Amaryllisen börjar ta sig,

IMG_6483

Men hyasinterna var lite väl bångstyriga i år, det får bli nya till juldagarna. Här kommer en bild på favoritboken:

IMG_6503

Jag har blivit ”vän” med akademibokhandeln vilket gjorde att det blev billigare att gå med i deras lånecirkel. Jag rekommenderar alla som har en akademibokhandel i närheten att kolla det här. Det var verkligen en bra investering. Jag har lånat och läst sex böcker, än så länge, varav det bara var en som inte passade mig. Men för det mesta är det ganska lättsamma, roliga böcker. Det här funkar bättre för mig än biblioteket, kanske för att det är så många böcker där. Det passar mig att någon har gjort ett urval först.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.