Instagram

IMG_6841

Det är som mjölk i luften. Mulet, dimma och enstaka snöflingor.

IMG_6832

Håller sedan dagar på att meckla med mina bilder på iCloud och Mega för att kunna lägga bilder på Insta 🙂 Jag har redan kommit en bit på väg med hjälp av min trevliga granne, som hjälpte mig härom dagen, som jag för övrigt anser borde bli privatlärare i datakunskap. Jag har kommit en god hjälp på vägen, men helt klart är det inte. Jag undrar i mitt stilla sinne om alla mecklar i dagar innan man får grepp om nya datorprogram. Det enda som gör att det till slut kommer i gång är (för min del) förmågan att bita i hop i någon vecka och inte ge sig fast man inte förstår…

 

Kommentera

