Dags att låta målningarna vila

Ibland blir helgerna fulla med jobb. Jag ska inte klaga, för jag håller på med slut grejerna med boken, vilket är jättekul. Jag har knölat med bilder i två hela dagar känns det som. Det som tar längst tid är torktiderna då man bara kan vänta, eller göra andra saker. Alla väntetider gör att bilden kan ta ganska många timmar. Tanken är att hitta ett stuk på elevboken som passar bättre till lärarhandledningen. Jag vet inte om jag är i hamn än, men just nu ser bilden ut så här…

Prov-sida

Och så ytterligare en hand… där jag gillar färgerna men proportionerna är konstiga 😦

mala

Ja, det blir väl nå’n syntes så småningom. Ska försöka dock, att inte fylla mina helger med så mycket måleri i fortsättningen.

Kommentera

