Lidköping

20160311_141626

De här trevliga människorna, far och dotter, är de jag samarbetar med på Thelin förlag. Jag hade en jättefin dag hos dem i går där vi skrev kontrakt. Jag kommer att komma ut med information om de två böckerna här med det snaraste, men väntar lite till man kan se böckerna på deras hemsida. Det är lite mer pyssel att göra först 🙂

20160311_122827

Jag hade tänkt vila en dag innan, så att jag inte fick surr i hjärnan, men det funkade inte så klart, alltid något att göra. Men väl på bussen kunde jag chilla och låta tankarna fara iväg.

20160311_122831

Man vilar huvudet bra på en buss. Mil efter mil med ett öppet landskap, snö och solsken.

20160311_115944-2

Man sätter Ipaden vid fönstret och knäpper lite random, när man susar fram. Ingen idé att göra det mer komplicerat än så. Är därför överraskad att min slappa metod att ta bilder ändå lyckades fånga spåret av några hartassar.

Kommentera

