För lite surf…

Jag har för lite surf på mitt abonnemang, vilket gör att jag inte kan skicka bilder mellan I-padden och datorn framåt slutet av månaden. Irriterande så klart, men jag vill inte upp i större, för jag försöker att vänja mig av med att surfa runt på kvällstid. Vilket går lite olika bra från kväll till kväll 🙂 Så de här soliga dagarna kommer liksom inte med. Och heller inte hela ”dela ut lappar projektet” som vi har inför ett stort Internationellt möte i Pingstkyrkan den 27 mars. Jag ska snart ut i den strålande solen och prata med folk och dela ut våra inbjudningskort. Vilket är något jag alltid har gjort i hela mitt liv, för mycket skiftande ”högre” syften, och i dag alltså för Pingstkyrkan 🙂 Delat ut alltså. Den här gången har jag också gjort inbjudningskortens layout som har tryckts på Vistaprint. Jo, men vänta! Jag kanske skickade bilder på lapparna tidigare i månaden. Ja, visst här är de…

20160317_151928

Alla är välkomna till denna fest! Passa på att besöka Vänersborgs pingstkyrka den söndagen. Vi blir bjudna på god mat, musik och vittnesbörd från olika människor.

20160317_152020

Denna sidan handlar om de möten som finns varje vecka i kyrkan och lite kontaktuppgifter. Kom gärna till vårt Språkcafe på tisdagskvällarna. Väl mött!

 

Kommentera

