Lärarhandledningen

Nu har även lärarhandledningen hamnat på http://www.skolportalen.se Jag tyckte att det skulle vara praktiskt att ha ett ”visitkort” (en sorts reklamlapp i A7) om man träffar på någon som kan vara intresserad av en lärobok i Bild 🙂 Som vanligt så använder jag mig av Vista print när jag vill ha visitkort och reklamblad. När man väl har gjort en layout till dem så kan man få den på alla möjliga saker, som koppar eller T-shirts, vilket jag tycker är kul. Kolla gärna in Vista Print här.

visitkortbok3

Kommentera

