Blåsippor och vattenfall

Vet du vad jag önskar? Att jag hade massa bilder på blåsippor och vattenfall att lägga ut här i bloggen. Men så är det inte just nu. När man håller på att sammanställa en bok så går det inte att gå på promenad. Jo, så klart blir det en promenad senare, jag måste ju ut och handla lite mat. Men innan jag gör det får jag lov att använda den godaste morgonenergin till boken. Här är några uppslag från kap 5.

20160411_111154

Christina blir intervjuad och visar sina elevers fina teckningar.

20160411_111205-2

De hamnar under något som kallas öppna uppgifter med konstnärliga intentioner, det ni ! 🙂

20160411_111216

Visst är dessa elevbilder fina 🙂 ?

20160411_111229

Kommentera

