Min djungel börjar ta sig.

I torsdags sändes den färdiga boken och jag har så klart väntat varje förmiddag… Men i morgon kommer den säkert. Helt onödig väntan känns det som… men när den väl kommer ska jag färdigställa USB-minnet som hör till lärarhandledningen. Ser fram till det.

20160523_190913

Håller på att plocka undan lite och passar på att visa min djungel i vardagsrummet.

20160523_174838

Lägg märke till telefonen som har fått en plats på en piedestal 🙂 Den är inte alltid påslagen dock, om jag vill ha en lugn dag eller förmiddag. Min ”skvättare” i förgrunden har fått ett barn som snart ska få en egen kruka. Gillar den gröna växten för att den är så lättskött.

 

Kommentera

