När man inte är med på festen…

Vi är 17 hushåll i vår hyresgästförening som har byggt ett växthus på gården. Den var fin redan innan, men det är så klart ännu cosigare att sitta i glashuset. I tisdags var det ”min/våran/språkcaféets” tur att åtnjuta värmen och myset… När jag kom hem i dag var det fest igen. Det är Aqua blå så hela stan är full med festande människor… så även på olika gårdar inne i Vänersborg. Även på våran… ett mysigt sorl stiger upp i sommarnatten… helt o.k. för mig. Jag gillar det. Själv ska jag sova tidigt och jobba på lärarhandledningen i morgon, men gillar när det är liv och ”röra” på gården. Så här ser det ut från ovan, när man inte är med på festen 🙂

20160603_203604

Kommentera

