Rent kök

IMG_20160606_180544957_HDR-2

Nu är köket o.k. igen. Jobbigt när det blir kaos där…

IMG_20160606_181651797

Men det tog sin lilla tid 🙂 Sitter och filosoferar över en kopp the. Nu har jag gjort så mycket marknadsföring för boken att jag knappast kan kalla bloggen för ett filantropiskt projekt.

Under fliken Om har jag skrivit:

I mitt fall kan jag inte tänka mig att det blir aktuellt med annonser eller inblandning av pengar i min blogg. Men skulle jag mot förmodan gå i en sådan riktning så skulle jag vara väldigt tydlig med det. I nuläget kan du vara säker på att allting sker helt utifrån ren och skär filantropi 🙂 Förutom illustrationer som blir publicerade, förstås… där finns självklart ett pris.

På sista tiden har jag för det första tänkt, att det inte längre är sant och för det andra att jag gärna skulle vilja tjäna pengar på min blogg om jag fick tillfälle att göra reklam för något jag själv tycker om. Nu har jag ju inte börjat med det, men tänker ändå att jag snart får skriva om den där ”Om fliken” eller bli väldigt tydlig med att jag inte har något emot att det blir pengar inblandade. Först började jag med bloggen och sen blev det en bok av det jag skrev på bloggen. Men nu är det mest marknadsföring av boken. Så nu är det nog dags att vara så där tydlig som jag hade utlovat 🙂

Med böckerna ligger det till så här:

Ämnet Bild – elevbok är klar och kan köpas på http://www.skolportalen.se  Den riktar sig till gymnasieelever, men också till alla som är intresserade av ämnet. Den kostar 313 :-

Ämnet Bild – Lärarhandledning med USB-minne för kopiering av lektioner kan beställas på http://www.skolportalen.se och beräknas vara klar runt 1’a juli. Den riktar sig mer specifikt till lärare (gymnasium och högstadium) och andra som leder ungdomsgrupper i tonårsåldern. Den kostar 2 115 :-

Kommentera

