Ny praktik

ny2

I morgon ska jag börja på en praktik på Erikshjälpen vilket jag ser fram till. Jag har vetat sedan innan jul att det kan bli aktuellt och i morgon är första dagen. Så kul!! Men eftersom jag lätt vänder på dygnet så ber jag om god nattsömn i natt eftersom jag börjar prick 08.00. Det var verkligen ett tag sedan jag började så tidigt. Som sjuksköterska kan man börja så där okristligt tidigt, he, he, men jag har en så bra känsla inför den här praktiken så att jag oroar mig inte direkt. Det är lugnt. Jag har också lämnat ifrån mig nya boken till en väldigt noggrann och kompetent korrekturläsare och bestämt möte med en annan noggrann och kompetent medielärare om den nya boken i vecka 7. Så allt känns väldigt lugnt och välordnat helt plötsligt.

Kommentera

