Kväll på Chez Victoire

Jag har inte själv upplevt Chez Victoire kvällstid men när jag hittade deras facebooksida, önskar jag att jag hade det. Där höjs stämningen med underhållning av olika artister. Denna vinter har jag gått in och tittat på deras videor flera gånger och bara gungat med och drömt mig bort till varmare temperaturer. De som arbetar i denna pärla till restaurang verkar vara goda vänner, utvecklar sin meny kreativt  och tar hand om sina gäster på bästa sätt.

Videor från deras musikuppträdande hittar du på deras Facebooksida. Om jag har förstått det rätt så trycker man på ”följer” för att få tillgång till hela sidan. Du hittar sidan här.

Antibe är en underbar stad för den som är intresserad av konst. Picassomuséet,  bara det är värt ett besök, men överallt ser man också olika konstnärer med sina gallerier där man kan köpa konst. Undra vad de betalar i hyra för en ateljé i Antibe?

Kommentera

