Sommar på Erikshjälpen

Nu var det verkligen länge sedan jag skrev här. Men det ska det bli ändring på… Jag börjar lite lätt  med några bilder från jobbet. Där är det väldigt somrigt utbud just nu.

Solglasögonen kostar 20:- om de är fina på glaset, men de går åt fort oxå. Några kommer att vara kvar nästa vecka. Passa på! Alla möjliga billiga sommar saker går att fynda där 🙂

Jag jobbar inte ute i butiken så mycket, vilket passar mig bra. Men ibland blir det lite mycket sortera, sortera, sortera. Då kan det vara gott att ta en paus å klä ut sig lite… Hittade ett riktigt diadem som jag ju bara måste prova.

Man måste ju få larva sig ibland oxå… 😉

Kommentera

